Kartonowe pudełka to opakowanie, które nigdy nie wyjdzie z mody. Są wielofunkcyjne, lekkie, nośne, estetyczne i powstają w sposób przyjazny dla naturalnego środowiska. Jak wykorzystać je w biznesie?
W e-biznesie każda pora jest dobra na to, by wyróżnić firmę na rynku
W e-commerce każdy czas jest dobry na reklamę. Współcześni konsumenci są coraz bardziej wymagający i zwracają uwagę nie tylko na jakość produktu, ale na całokształt usługi i obsługi. Ważny jest dla nich czas i możliwości dostawy, personalizacja, a także oprawa zamówionego towaru.
Jednym z narzędzi, które nabierają coraz większego znaczenia dla strategii marketingowej przedsiębiorstwa, są opakowania produktowe. Dzięki nim można nie tylko wyróżnić logo firmy, ale także pochwalić się stosowaną proekologiczną strategią! Specjaliści od marketingu coraz częściej włączają w kampanię pudełka, zwłaszcza te, które są eco-friendly.
Trend eko – konsumenci coraz częściej doceniają biodegradowalne opakowania
W obliczu wszechobecnej mody na bio- i eko- konsumenci coraz częściej doceniają firmy, które stosują proekologiczne rozwiązania. Jednym z nich jest rezygnacja z plastikowych opakowań i wdrożenie ekologicznych, kartonowych pudełek.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak powstają kartonowe opakowania, możesz przeczytać o tym więcej na blogu ecolive.pl. To serwis poświęcony takim tematom jak ekologiczne prowadzenie domu, zdrowy styl życia oraz gotowanie z wykorzystaniem zdrowej żywności.
Opakowania produktowe to szansa na to, by zainteresować klienta produktami
Jak podają producenci opakowań produktowych, np. firma Packhelp, oryginalny wygląd pudełka może się w znacznym stopniu przyczynić do wyróżnienia produktów i usług na rynku.
W e-commerce ważne jest indywidualne podejście do klienta. Liczą się także nietypowe rozwiązania i cechy charakterystyczne, które sprawiają, że konsument wybiera właśnie nasz produkt. Idąc tym tropem, na pudełku można nadrukować praktycznie dowolny wzór, który zmieni je w praktyczną i wielofunkcyjną wizytówkę dla Twojego biznesu. Wystarczy drobny wzorek lub kreatywne hasło, by wywołać u klienta pozytywne emocje i zapaść mu głęboko w pamięć!